Pages

Saturday, November 17, 2007

Holiday Cooking....


Weekend with the granddaughters...Cookies? No...Pies? No...Breads?... Nope~We made our first batch of pumpkin patch dog cookies for the holidays...we will deliver them in December to our friends with four paws in the community...
Notice my bargin fall foliage in the background? Great to cover up a messy kitchen now full of dusty rolling pins, flour covered pillow seats, etc...

9 comments:

SusiesQs said...

So..... who's the test taster??

Jackie said...

I bet the dogs will adore their gifts. Have fun delivering them all to your four legged friends.

Carrie ~ Gigi said...

To SusieQ~ I should say "taste testers"! Our three little dogs knew the minute we started they were in for some "tasting". We had sooo much fun.

Hi Jackie! That is the best part~ delivering the goodies. We will do this in December.

playing with soap said...

Oh, those lucky doggies. I have to tell you, though I know I've made this comment before, you really take great pics. If I did not know you took them, I would assume it was taken professionally.

Steph

Carrie ~ Gigi said...

Hugs to you~ Steph! I take all my photos with my 80.00 dollar little ole'camera from QVC....Beflieve me, I take a zillon pics before loading into my computer because the camera is sooooo small I can't see the pic for viewing on the camera.

ginger at enchanting cottage said...

OMG! What a cute idea I am sure all the doggies will love you for there tasty treats.
ginger

Della said...

Be sure and bring some to my dog. lol

Carrie ~ Gigi said...

Della~ If we are in your neighborhood we sure will. The fact is I actually was born in OHIO :) Do your dogs like pumpkin? My grandaughters added pumpkin inside some of the biscuits... yum :)

Michelle said...

I just LOVE your dog cookies!! And you share them with the people in the community... your such a sweet person. :)